Det kliar i mina fingrar.


Det kliar verkligen i mina fingrar, jag vill köpa grejer.
Tycker det är skit tråkigt att köpa kläder till mig själv, jag kommer bara bli tjockare och tjockare så kläder ligger inte högt på min lista över huvudtaget.
Däremot vill jag köpa massa bebis grejor, säng, barnvagn, skötbord, gosedjur och kläder!!
Men jag har lovat mig själv och Dennis att inte göra det, men begäret är så starkt.
Tror dock att det är en bra grej, jag har nog aldrig tidigare i mitt liv sparat så här mycket pengar i månaden som jag gjort sen jag blev gravid, sparkontot växer! (för att tömmas helt om några månader).


Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med! Kläder är så himla ointressant nu. Kommer ändå inte kunna ha dem sen ;p

2009-09-01 @ 10:02:27
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0